Otogaz; yaygın, performansı yüksek, ekonomik, güvenli ve çevreci bir yakıt olması sebebiyle an itibarıyla Türkiye’de en çok tercih edilen binek araç y...
Standartlara uygun üretilen LPG dönüşüm sistemleri yüksek emniyet katsayıları ile tasarlanmakta ve güvenlik ekipmanları ile donatılmaktadır. Standartl...
Türkiye’de yürürlükte olan TS EN 589 standartlarına göre otogazın motor oktan sayısı (MOS) asgari 89 olmalıdır. Soilgaz otogaz istasyonlarında tüketic...
Motor oktan sayısı (MOS), içten yanmalı motorlarda yanma kalitesinin ve özellikle de zor koşullara dayanma yeteneğinin ölçüsüdür. Teknik bir ifadeyle ...
Düşük karbonlu bir yakıt olan otogazın karbon, nitrojen oksit, kükürt oksit salınımının diğer fosil yakıtlara göre düşük olması nedeniyle daha çevreci...
LPG tanklarının dolumu güvenlik amacıyla tank hacminin %80’ini geçmeyecek şekilde kısıtlanmaktadır. Bu nedenle dolum esnasında depoyu daha fazla gaz a...
LPG’li araçların depo kapasitelerinden bahsedilirken genellikle toplam kapasitenin %80’i olan emniyetli dolum seviyesi belirtilir. Depo içi şamandıran...
LPG yanıcı ama zehirsiz bir gazdır. Halk arasında gaz zehirlemesi olarak değerlendirilen olay, LPG’nin zehirli olmasından değil, uzun süreli gaz kaçağ...